wtorek, 27 grudnia 2016

Własne logo z logomakr.com

Bardzo często tworzę własne znaki "firmowe" do różnych projektów, czy też przedsięwzięć. Wcześniej korzystałam z gotowców dostępnych w sieci, czyli pobierałam legalną grafikę (z możliwością modyfikacji), dodawałam tekst i gotowe, miałam własne logo. W internecie znalazłam generator do tworzenia prostych logotypów. Wersja darmowa ma mniej możliwości, niż wersja płatna, ale na potrzeby edukacyjne możemy spokojnie wykorzystać wersję bezpłatną. W tym przypadku mamy wybór ze 100 różnych ikon, 100 różnych krojów czcionek oraz pobrany znak graficzny nie jest wektorowy (czyli przy bardzo dużych powiększeniach traci na swojej jakości).



Narzędzie, o którym piszę to logomakr.com.
Swoje projekty tworzyłam bez rejestracji.
Poniżej krótka instrukcja...
1. Wchodzimy na stronę https://logomakr.com. Możemy obejrzeć krótki tutorial lub go pominąć.
2. Obszar roboczy wygląda następująco:

3. Wybieramy gotową grafikę, dodajemy tekst, dostosowujemy kolory według własnych potrzeb.
4. Swój projekt zapisujemy.


Logo pobiera się na nasz komputer w postaci obrazu png. Ale możemy udostępnić go w mediach społecznościowych lub skopiować link (do swojego projektu). W tym miejscu mamy także możliwość wykupienia wersji płatnej - wektorowej.
Generator jest narzędziem intuicyjnym, prostym w obsłudze. Polecam nauczycielom do tworzenia własnych logotypów.

Przykłady:




1 komentarz: