środa, 10 maja 2017

TIK a promowanie czytelnictwa

9 maja 2017 r. w Bibliotece Pedagogicznej w Chełmie odbyła się konferencja "Polubić czytanie … O możliwościach rozwijania kompetencji czytelniczych uczniów", na której przedstawiłam moje propozycje wykorzystania TIK w promowaniu czytelnictwa. Jako koordynatorka bibliotecznego programu edukacyjnego "TIK? Tak! A może książka?" przedstawiłam efekty prac uczestników wcześniej wspomnianego programu. Zapraszam do zapoznania się ze szczegółami samego programu na https://tiktakbpchelm.blogspot.com/. Naprawdę warto przejrzeć wszystkie zadania. Uczestnicy wykonywali logotypy bibliotek szkolnych, tworzyli książeczki elektroniczne, sleeveface, rozwiązywali quizy interaktywne (LearningApps, Quizziz), dodawali wpisy do padleta oraz tworzyli kampanie promujące czytelnictwo (filmy, prezentacje, plakaty). Jestem pod wrażeniem zaangażowania uczniów i ich pomysłowości! 
Zapraszam do zapoznania się z moją prezentacją...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz